Str. Berechet nr. 9, bl. T31A, sc. 1, et. 8, ap. 169, sector 2, Bucuresti
0771175064
office@lynx-advisory.ro
Menu

Servicii de SSM, SU si managementul deseurilor

In prezent, partenerul nostru are ca domenii de activitate urmatoarele:

securitatea si sanatatea in munca, fiind acreditata de Comisia de abilitare a serviciilor externe de prevenire din cadrul Inspectoratului Teritorial de munca al municipiului Bucuresti, in baza art. 28-45 din Normele metodologice de aplicare a prevederilor Legii securitatii si sanatatii in munca nr. 319/2006 modificata, aprobate prin HG nr. 1425/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;

gestionarea situatiilor de urgenta prin aplicarea Legii nr. 307/2006 privind apararea impotriva incendiilor, a Ordinului MAI nr. 163/2007 pentru aprobarea Normelor generale de aparare impotriva incendiilor, a Ordinului MAI nr. 712/2005 pentru aprobarea Dispozitiilor generale privind instruirea salariatilor in domeniul situatiilor de urgenta si a altor acte normative in domeniu, respectiv prin aplicarea Legii nr. 481/2004 privind protectia civila;

managementul deseurilor prin aplicarea Legii nr. 211/2011 si a HG nr. 856/2002.

Situatia alarmanta privind numarul bolilor profesionale si a accidentelor de munca a dus la concluzia ca prevenirea acestora trebuie sa constituie o prioritate pentru toti angajatorii. Statistica arata ca anual in Romania se produc 7 accidente de munca mortale la fiecare 100.000 lucratori si cateva mii de accidente soldate cu incapacitate temporara sau totala de munca. In aceasta situatie, fiecare victima si familia sa traiesc o drama, iar societatile comerciale suporta costuri directe si indirecte, foarte mari:

amenzi si sanctiuni de la Inspectoratul Teritorial de Munca;

cheltuieli cu intocmirea dosarului de catre firme specializate SSM;

despagubiri pentru persoanele vatamate sau rudele acestora;

ingrijiri medicale;

plata expertilor;

onorarii pentru avocati;

cheltuieli de judecata,

pagube materiale insemnate.

Toate acestea pot ruina o afacere. Si cele mai multe accidente pot fi prevenite printr-o cunoastere si constientizare corecta a pericolelor si riscurilor de la locurile de munca si luarea masurilor pentru eliminarea sau reducerea acestora.

Castigati TIMP si BANI prin implementarea unui sistem profesional de securitate la locul de munca, prin gestionarea resurselor umane si materiale, astfel incat impreuna sa eliminam accidentele de munca, bolile profesionale si decesele survenite in urma acestora.

Cum e posibil?

Ei bine, noi va stam la dispozitie cu experienta si profesionalismul cuvenit si:

intocmim Documentatia SSM/SU;

in cazul in care intervin modificari, actualizam dosarului SSM sau AII;

efectuam instructajului introductiv general la angajarea salariatilor;

ne prezentam la fiecare punct de lucru pentru participarea la instructajele periodice;

intocmim planului de prevenire si protectie;

aducem la cunostinta, modurile de comportare in diverse situatii de urgenta (seism, inundatii, incendii, atac nuclear/chimic, etc);

intocmim Planurile de actiune in caz de incendiu sau cel referitor la protectia civila in situatii de urgenta;

intocmim decizia de numire a persoanelor care acorda primul ajutor;

va informam, in scris, asupra deficientelor constatate in timpul controalelor efectuate la locul de munca si propunem masuri de prevenire si protectie;

urmarim realizarea masurilor dispuse de catre inspectorii de munca sau a inspectorilor de la Inspectoratul Situatiilor de Urgenta cu prilejul vizitelor de control;

participam impreuna cu angajatorul la controale ITM.

Managementul deseurilor

Oferim consultanta privind colectarea selectiva a deseurilor si raportarea situatiei acestora catre Autoritatea de Mediu, intocmirea listelor pe categorii de deseuri, masuri de prevenire a deseurilor, etc.